Ezért nyúltunk vissza egy olyan alkatrészig, mely NEM kapcsolódik semmi olyan dologhoz, ami az autó meghibásodásához, villamossági anomáliákhoz és megfejthetetlen okokból előkerülő sárga hibakódokhoz vezetne. Ez nem más mint a kormány, mely szerkezet nagy valószínűséggel az elkövetkező néhány évtizedben még lesz az autókban.
Diamond BLOCK©
Kormányoszlop-zár
A PRÉMIUM GÉPJÁRMŰVÉDELEM
A gépjárművédelmi megoldások számos lehetőséget kínálnak manapság. Az internet világában minden elénk tárul. Az is ami valós megoldás az autólopás ellen és az is, ami leginkább csak logisztikai termék.
Sok információt kell figyelembe venni ahhoz, hogy korrekt, és ténylegesen a vagyonvédelmet szolgáló döntést hozhassunk.
A döntés különösen nehéz a Hybrid, a tisztán Elektromos hajtású és a “Joystick” váltókarral ellátott autóknál. Ezeknél az autóknál nem szívesen és nem is mindenki mer beavatkozni az elektronikába.
Mechanikus védelem, például váltózár viszont nem alkalmazható, mert nincs fizikailag mozgó váltókar, azaz nincs mit blokkolni. Ebből adódóan sok “félmegoldás” születik, ellentétben a Diamond Block alkalmazásával, mely teljes értékű és 100%-ban mechanikus védelmet jelent.
A Diamond Block NEM avatkozik be az autó Hybrid rendszerébe és a tisztán elektromos autók villamos hálózatába sem.
Nincs látható helyen, azaz NEM rontja az egyre fényűzőbb belső térrel rendelkező autók belső harmóniáját.
- Hybrid autók prémium védelmi megoldása
- Tisztán elektromos autók prémium védelmi megoldása
- Minden olyan további autó prémium védelmi megoldása, ahol nincs “fizikai” váltókar, csak egy “Joystic”.
Minden olyan gépjármű prémium védelmi megoldása, ahol egy végtelenül erős, kifejezetten mechanikus védelemben gondolkozik a tulajdonos. Azaz nem csak azoknál az autóknál alkalmazható, melyek a megoldást ihlették. Jól látható a lentebbi, az eddigi munkáinkból néhányat bemutató fotókon, hogy egy Audi Q7 tökéletes védelmét is alkothatja.
A kormányoszlop-zár NEM a váltózár konkurenciája, mert a váltózár tökéletes védelem ott, ahol alkalmazható. A kormányoszlop-zár ott szükséges, ahol a váltózár nem szerelhető be.